BLOGGER TEMPLATES AND YouTube Backgrounds »

Friday, July 23, 2010

Bisikan Nurani...

Aku membuka lembaran hidupku satu persatu,
Terimbas kembali kenangan ku dahulu,
Liku-liku kehidupanku yang penuh dengan pahit manis cintaku dahulu,
Terusik jiwa kecil ku bila mengingati saat cinta meninggalkanku,
Ku sedar siapa diriku,ku hanya insan kerdil mengemis cinta yang satu,
Mengapa harus aku jadi begini?
Adakah aku tidak layak untuk dicintai?
Hati ku untuk dicintai bukan untuk disakiti,
Walaupun cinta ku sering di dustai,
Namun aku tetap setia mencari-cari,
Aku terjerat dalam dunia percintaan,
Terseksa aku dengan percintaan,
Terbit penyesalan didalam hati tiada bandingan,
Bergunung sudah harapan,
Dimana harus ku semaikan,
Hatiku meratap sayu,
Berabad lamanya penantianku,
Baru ku temu cinta yang satu,
Ku mohon padamu,
Agar engkau mencintaiku seumur hidupku,
Tetapi janganlah engkau dustai cintaku,
Hanya Tuhan yang tahu betapa ku amat menyayangimu,
Akan ku tabah mengharungi percintaan yang penuh liku,
Ku berharap agar cintamu&cintaku kekal hingga akhir zaman bertemu.

0 comments: