BLOGGER TEMPLATES AND YouTube Backgrounds »

Monday, July 19, 2010

Today Stories....

Today is Monday so Monday mood comes again...Today so sleepy and so bored nothing to do but still have a lots of work hahhahahahahaha.....Today masa berjalan dengan slow sgt for me la...xtaw la org lain....Semakin layan mata makin nk tido je..so shea take my hp and type msg to my bucuk..

"Ngantoknyerrrrr"

Suddenly my buccuk reply me msg and sadi something freak...

"Ada bnda berlaku dpn mata,sdh2"

So shea reply...

"Apa dia"

"Jap b nak basuh tgn dulu penuh dgn darh"

Makin la shea wisau takut anythng happen to him...

"Ya Allah takt b tgk,xcident kt smpng kilang lafarge(kilang kt area Sri Garing,Rwg), mtr bwh lori n digilis tgn abg tu..Ya allah b punya tkt tgk keadaan tadi nasib tgn sbkh knn je tp ngeri, Ya allah......"

Takutkn bc that story then shea reply...

"Klu takt jgn la bwk mtr laju2"



A few second later my bucuk send 1 msg and yeah got picture here...Then shea open...Myu bucuk pic ngah tdo...Sempat lagi snap 1 pic(loklak)..Nk tgk gmbr my bucuk ngah tdo???Jap ek...tgk sblh ni...Hehehehehe sori cuk publish ur face time mengular ahahahahahhahaha....Apa la cuk ni shea yg ngantok why must cuk yg sleep..mara la ni....so shea layan la diri...Feel nak tdo...

Looking at my klik K.liza(mak endek gelarannya hehehhehe) bz ngah mengira and siapkan report AHSB yg memeningkan otak tu....Nak tergelak tgk dia ckp sowang2 hehhehehe...Then i take one file and looking any oustanding job there...Hmmm everything done so i put that file at my tray so kena menoleh sket..Sambil shea toleh shea look something yg terkezut....I see my HR Manager(Ayahanda)ngah korek timah dgn penuh feel lama gak shea terpndang kelakuan dia tergaman guys...Then sepantas kilat i turn bakc and look my PC tkt dia pasan i hendap dia...hehehe time tu shea da pech pwot tahan gelak..

Then i take my hp and send that storey to my bucuk...

"Cuk im looking something td"

"nampak apa?"

"Hahahahahahahahaah ayahnda korek timah hahahahah"

My bucuk pon tergelak gelak and say shea loklak tp really shea tak sengaja..Then i storey kt my klik(Nora,Aefa&K.nor) apalagi tergelak la dorang hahhahahah...hilang ngantok shea...

Da sampai umh shea mamam and solat tak mdi lg trus capai my lappy..ditemani isha(anak yg mk shea jg) and dia pon golek2 kt katil shea..and i snap one pic isha sedang meniarap wat face yg bowink coz tggu shea lmbt sgt buka video krtun nk bg dia tgk..Cam ni lah rupa dia...look down pliss.....



Hmmmm full stop until here...and to be continue....nk date(msg je) dgn my bucuk...here i go...nitez....

0 comments: